hostgator coupon

Friday

Rancang Nak Kahwin


Perkara pertama yang bakal pengantin fikir ialah wang untuk majlis perkahwinan mereka. Tentulah.. tapi  perlu diingatkan perancangan yang baik dapat menjimatkan bajet untuk majlis perkahwinan dan duit yang lebih boleh digunakan selepas majlis perkahwinan tersebut seperti pergi berbulan madu. 

Sudahkah anda mendaftar untuk kursus perkahwinan anda?

Jika anda sudah berbuat demikian baguslah... bagi yang belum lagi mungkin ini yang anda fikirkan..  bila dan dimana anda harus mendaftar untuk kursus perkahwinan?

Kemudian dalam pada masa yang sama nak  cari kedai kad kahwin, butik perkahwinan atau kedai hantaran perkahwinan sebab anda adalah bakal pengantin. Tak kan nak mengharap orang lain pulak..


Ya.. MEMANG susah kalau berfikir dan mencari tanpa panduan dari mana-mana.Bermacam-macam lagi perlu difikirkan misalnya, adat perkahwinan setempat yang berbeza, door gift perkahwinan, foto perkahwinan dan macam-macam lagi.


Boleh minta pertolongan dari saudara mara dan rakan- rakan anda atau lebih mudah dapatkan segera ebook ini.

 

Didalam buku ini akan diterangkan tentang asas teknik-teknik pengurusan kewangan yang berkesan ditujukan KHAS untuk bakal pengantin yang sedang berusaha untuk megumpul duit untuk majlis perkahwinan mereka.

Antaranya kandungan buku ini ialah:-

  1. 20 Tips cara  berjimat dan mengumpulkan duit dengan cara mudah
  2. 5 Cara untuk mengawal,mengurang serta selesaikan hutang anda dengan cepat
  3. Kesilapan demi kesilapan yang sering dilakukan oleh bakal pengantin ketika cuba menyelesaikan masalah kewangan mereka dan cara mengelak kesilapan tersebut
  4. 12 Cara hendak meningkatkan sumber pendapatan anda
  5. Rahsia memperolehi rezeki bagi yang ingin mendirikan rumahtangga
  6. 3 Perkara perlu diketahui sebelum membuat keputusan untuk bekerja sambilan supaya tidak kehilangan lebih banyak duit.
  7. Tips dan panduan yang menarik dalam menempuh alam sebelum dan selepas perkahwinan.






Selain diri anda,  ebook ini juga sesuai dijadikan hadiah kepada rakan-rakan atau saudara mara yang bakal melangsungkan perkahwinan mereka. Mereka akan mendapat ilmu yang tidak ternilai harganya dan ia juga unik berbanding hadiah-hadiah lain.


Free Automatic Backlink
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...